შეფასების რუბრიკები
Ms word-ის შეფასების რუბრიკა
MS Excel-ის შეფასების რუბრიკა
Ms Power Point-ის შეფასების რუბრიკა
ალგორითმი,
პროგრამული კოდი
Ms word ტექსტური რედაქტორი (0-10 ქულა)
კრიტერიუმის აღწერა | ქულა |
ტექსტის ფორმატი - ფონტი, ფერი, ზომა (0.5 ქულა); სტრიქონებს შორის დაშორება (0.5 ქულა); | 1 |
დავალებაში გასწორებული აბზაცები მოცემული პარამეტრების შესაბამისად (1 ქულა);
| 1 |
დავალების შესაბამისად ცხრილის (1.5 ქულა); და დიაგრამის აგება (1.5 ქულა); | 3 |
გრაფიკული ობიექტების ტექსტში ჩასმა (1.5 ქულა); და გასწორება (1.5 ქულა); | 3 |
ტექსტის სვეტებად დაყოფა, გვერდების დანომვრა. (1 ქულა); ტექსტის ან გვერდის ჩარჩოში ჩასმა, ფონის შერჩევა- (1 ქულა); | 2 |
MS Excel ელექტრონული ცხრილები (0-10 ქულა)
კრიტერიუმის აღწერა | ქულა |
უჯრედში მონაცემები განთავსებული უნდა იყოს შესაბამისი ფორმატით - (1 ქულა); | 1 |
ცხრილი, შექმნილი დავალების შესაბამისი ფორმატით ტექსტის მდებარეობა უჯრაში, ცხრილის საზღვრების ფერი, (1 ქულა); სისქე, ფორმა - (1 ქულა);
| 2 |
დიაგრამის ფორმატი და სტილი უნდა შეესაბამებოდეს ამოცანის შინაარსს.- (2 ქულა); | 2 |
ამოცანის შესაბამისად უნდა იყოს შესრულებული გამოთვლები სხვადასხვა ფორმულების და ფუნქციების გამოყენებით (მაგალითად ჯამი, (1 ქულა) პროცენტი, (1 ქულა) საშუალო არითმეტიკული (1 ქულა)); | 3 |
ამოცანის შესაბამისად უნდა იყოს გამოყენებული ფარდობითი და აბსოლიტური მიმართვები უჯრედზე (1 ქულა); | 1 |
შესრულებული უნდა იყოს მოქმედებები ფურცლებზე (დამალვა, დამატება, (0.5 ქულა) სახელის შეცვლა (0.5 ქულა). | 1 |
Ms Power Point- საპრეზენტაციო პროგრამა (0-10 ქულა)
კრიტერიუმის აღწერა | ქულა |
შერჩეულია სლადის დიზაინი - (1 ქულა); | 1 |
სლაიდების გეგმა (Layout) შეესაბამება სლაიდზე დასატან ინფორმაციას - (1 ქულა);
| 1 |
სლაიდებზე გამოყენებულია გრაფიკული ობიექტები, გეომეტრიული ფიგურები (1.5 ქულა); და დიაგრამის აგება (1.5 ქულა); | 3 |
დაყენებულია ანიმაციები (1 ქულა); და ტრანზაქციები, (1 ქულა); ჩასმულია ვიდეო გამოსახულება (1 ქულა); | 3 |
განსაზღვრულია სლადიდან სლაიდზე გადასვლის დრო /მაუსზე დაწკაპუნების გარეშე შესაძლებელია ახალ სლაიდზე გადასვლა.-(1 ქულა); | 1 |
დავალების ფაილი გადმოგზავნილია ელ.ფოსტაზე წესების დაცვით (1 ქულა); | 1 |
ალგორითმი,
პროგრამული კოდი
ობიექტების შეჯახების დაფიქსირება და რეაგირება; ჩადგმული პირობითი ოპერატორების (if, else) გამოყენება პროგრამული კოდის შექმნისას;, ჩადგმული ციკლების, არითმეტიკული ოპერატორების, ლოგიკური ოპერატორების და
ცვლადების გამოყენება, მოვლენების დაფიქსირება და მათზე რეაგირება (მაგ., mouse clicked, key pressed და ა.შ.); კონტეინერებისა და კოლექციების გამოყენება.
შეფასების
კრიტერიუმი
|
მაქსიმალური
ქულა
|
კომენტარი
|
ალგორითმი, პროგრამული კოდი - მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
პრობლემის
გადაჭრისთვის საჭირო ოპტიმალური ალგორითმის შემუშავება
|
1,5
|
|
ალგორითმი, პროგრამული კოდი - მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
ალგორითმის პროგრამულ კოდად გადაქცევა და პროგრამის შექმნა
|
1,5
|
|
ალგორითმი, პროგრამული კოდი - მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
პროგრამული კოდის
დახმარებით შეძლოს
სპრაიტმა გარკვეული
ოპერაციების შესრულება
|
1,5
|
|
ალგორითმი, პროგრამული კოდი - მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
პროგრამული კოდის პროგრამულ
ენაზე დაწერა.
|
1,5
|
|
No comments:
Post a Comment